Vietinio maisto vartojimo kultūra atsiranda iš žinojimo, kas yra vietinis produktas, kodėl jis naudingas ir galimybės rinktis kuo daugiau šviežių produktų bei patiekalų. Kaimo turizmo sodybos yra puiki terpė auginti vietinį maistą atpažįstančius vartotojus. Keliautojai ragaudami vietinį maistą sužino kulinarines tradicijas, papročius, pagilina žinias ir praturtina savo patirtį. Lietuvos kaimo turizmo asociacija, įgyvendindama Interreg programos projektą “Vietinio maisto tiekimo B2B verslo modelio vystymas Baltijos jūros regione“ skatina maisto gamintojų (Horeca sektoriaus) bendradarbiavimą su vietiniais ūkiais bei populiarina vietinio maisto kultūrą. Šie du tikslai veda prie pagrindinio projekto rezultato – B2B (verslas verslui) modelio taikymo vietinių produktų pardavimo srityje.
Kviečiame ūkininkus bendradarbiauti ir pateikti vietinės produkcijos pasiūlymus bei tapti labiau prieinamiems miesto žmogui, turistui ar restorano šefui.